Romana  /  English

Projects


Project closed!

ACCOUNT MANAGER - PART TIME


 

* Forma de colaborare dorita: Companie sau PFA sau Individual

Va rugam aplicati pe platforma FREELANCER IT sau transmiteti CV-uri la adresa: emilian.icleanu@mecanikka.com - Multumim!

 Pozitia de Account Manager presupune obiective legate de stabilirea si intretinerea relatiilor cu clientii arondati, stabilirea strategiei de vanzari pentru fiecare cont in parte, dezvoltarea unui plan legat de fiecare cont de client, elaborarea ofertelor, negocierea conditiilor contractuale si de finantare.


Responsabilitati:​
- Responsabil/a de vanzarea produselor companiei:
- Responsabil/a de realizarea targetului de vanzari pentru regiunea alocata;
- Responsabil/a de gestionarea portofoliului de clienti din zona alocata;
- Responsabil/a de dezvoltarea portofoliului de clienti din zona alocata;
- Responsabil/a de completarea zilnica a unor rapoarte de vanzari in vederea optimizarii procesului si a strategiei de vanzari;
- Responsabil/a de previzionarea lunara, trimestriala, semestriala si anuala a vanzarilor din zona alocata;
 
 
Pentru aceasta trebuie sa realizati urmatoarele:
- Sa comunicati prin telefon cu scopul de a promova, a convinge si a vinde produse si servicii;
- Sa propuneti oferte adaptate la nevoile clientilor, pentru a le oferi acestora exact solutiile de care au nevoie;
- Sa contactati zilnic un anumit numar de clienti si sa transmiteti oferte tehnice si comerciale;
- Sa negociati conditiile contractuale si sa urmariti derularea contractelor incheiate;
- Sa elaborati documentele de vanzare aferente fiecarui contract;
- Sa oferiti informatii relevante si corecte despre produsele si serviciile promovate;
- Sa gestionati si sa rezolvati solicitarile primite de la clienti;
- Sa va asigurati ca aveti clienti multumiti si sa urmariti in tot ce faceti calitatea in paralel cu realizarea target-ului stabilit.


What skills are needed?


Cerinte: 
- Student sau proaspat absolvent (studii medii/superioare);
- Limba engleza - scris si vorbit la nivel mediu/bun;
- Limba germana - constituie un avantaj important;
- Abilitati excelente de comunicare, ascultare, orientare catre client;
- Competente excelente de negociere in vanzare;
- Abilitatea de a empatiza cu clientii;
- Bune abilitati de operare pe calculator si data entry - Word, Excel, Outlook, Power Point (MS Office);
- Capacitatea de a identifica si evalua nevoile clientilor;
- Capacitatea de a oferi informatii complete, valide si corecte care clienti.
- Persoana serioasa, responsabila, disciplinata, cu o buna capacitate de lucru in echipa, dispusa la efort intelectual si rezistenta la stres;
- Persoana calma, cu atentie distributiva la detalii, atenta in operarea cu acuratete a datelor, cu abilitati de organizare si meticulozitate, rezistenta la activitati de rutina;
- Persoana educata, corecta, loiala, cu cei 7 ani de acasa, care respecta termenii de confidentialitate.
- Experienta nu este absolut necesara.

Ce va oferim:
- Pachet salarial motivant raportat la programul de lucru;
- Program flexibil PART-TIME;
- Training, pregatire profesionala si suport din partea colegilor;
- Traininguri externe la partenerii producatori de utilaje agricole;
- Deplasari in strainatate la diversi parteneri, targuri si expozitii;
- Laptop si telefon;
- In situatia in care acest lucru este necesar putem oferi gratuit cazare incluzand si plata utilitatilor aferente (locatie in imobilul companiei);

 


Duration:
ne *** ata
Experience level:
entry
Number of Hires:
5

Applications (1)