Romana  /  English

Projects


Portal Online depunere documentatii

 

Obiectiv: dezvoltarea unei aplicatii care sa permita implementarea unei platforme de inregistrare si depunere online a solicitarilor si documentatiilor aferente pentru solicitarea unui punct de vedere referitor la o documentatie urbanistica intocmita.

Aplicatia trebuie sa fie :

-        prietenoasa si intuitiva (in sensul ca trebuie sa indice pas cu pas drumul de parcurs pana la finalizarea depunerii)

-        sa fie rapida

-        sa afiseze timpul mediu pentru depunerea unei documentatii, iar pe parcursul depunerii documentatiei sa se cronometreze si sa se afiseze timpul estimat ramas pana la finalizarea procesului

-        sa fie orientata spre joc

 

Aplicatia va contine 2 module:

-        Un modul public ce poate fi accesat de orice utilizator si care permite inregistrarea online a solicitarilor pentru obtinerea unui punct de vedere  asupra unei documentatii urbanistice intocmite cu atasarea intregii documentatii intocmite

-        Un modul pentru administrarea solicitarilor care poate fi accesat de anumiti angajati ai companiei si care permite vizualizarea listei de solicitari, verificarea documentatiei aferente fiecarei solicitari si preluarea in lucru a celor care au documentatia completa sau solicitarea de completari pentru documentatiile incomplete

 

Modulul Public va avea urmatoarele functionalitati:

-        Fiecare solicitant isi va crea un cont pe platforma , unde vor fi obligatorii urmatoarele informatii: Nume si prenume, adresa de email

-        Va completa formularul de solicitare, in care va bifa pentru ce categorie de documentatie doreste obtinerea punctului de vedere

-        Cererea respectiva trebuie semnata digital sau electronic si se ataseaza la documentatia depusa

-        Pentru fiecare categorie de documentatie exista o lista de documente obligatorii care trebuie depuse, la care se mai pot adauga si alte documente in momentul depunerii sau mai tarziu

-        La trimiterea solicitarii solicitantul va primi un email cu numarul de inregistrare al solicitarii si data depunerii

-        Pentru fiecare solicitare depusa se pot trimite oricand documente pentru completarea documentatiei. Acestea pot fi trimise la solicitarea companiei noastre sau din initiativa solicitantului. Completarile la documentatie se pot face numai daca solicitarea respectiva nu a fost preluata in lucru.

-        Daca utilizatorul are mai multe solicitari depuse, la intrarea in contul sau acesta poate vizualiza lista tuturor solictarilor si statusul acestora.

-        Utilizatorul poate vedea si un istoric al fiecarei solicitari: data si ora depunerii, data si ora trimiterii completarilor, data si ora preluarii in lucru de catre un angajat, data si ora la care un angajat al companiei a solicitat trimiterea de clarificari sau completari precum si numele celui care a solicitat

-        Poate descarca direct din contul lui Punctul de vedere solicitat, semnat electronic

 

Modulul pentru administrarea solicitarilor va avea urmatoarele functionalitati:

-        La inregistrarea unei solicitari noi se trimite un email catre solicitant in care se specifica numarul de inregistrare al cererii

-        Numarul de inregistrare al cererii se va aloca automat

-        Compania isi va crea o lista cu angajatii care pot prelua solicitarile primite

-        Fiecare angajat va avea un cont de acces, unde se va declara obligatoriu numele si prenumele, functia ocupata si adresa de email pe care se va purta corespondenta cu solicitantul

-        Vizualizarea listei de solicitari si statusul acestora

-        Utilizatorul poate prelua in lucru o solicitare numai daca aceasta nu a fost preluata de altcineva

-        La preluarea cererii trebuie ca toata documentatia depusa sa fie arhivata si descarcata pe statia de lucru a persoanei care preia cererea pentru a putea vizualiza fisierele componente ale documentatiei

-        Din diverse motive, pe parcursul analizei documentaiei utilizatorul poate cerere solicitantului clarificari sau documente pentru completarea documentatiei

-        La finalizarea Punctului de vedere utilizatorul semneaza electronic documentul si il trimite electronic solicitantului, specificand ca documentul in original poate fi ridicat de la sediul companiei noastre.

-        Oricand utilizatorul sau administratorul pot vizualiza istoricul pe fiecare solicitare depus

Pentru detalii va rugam sa ne contactati la : cristina.profeanu@vego.holdings

0745 139 925


What skills are needed?

React

NodeJS

MySQL

Selenium

React Material

ExpressJS

 

 


Duration:
2 weeks
Experience level:
middle
Cost:
15euro/h
Job description:
Number of Hires:
1/2/3

Applications (5)