Operând sub brandul “Pro Digital Media”, organizatia si-a axat activitatile mai ales în zona de eCommerce a internetului, evoluând simultan cu aparitia de noi mijloace software si hardware. Astfel, optimizarea conversiei, optimizarea vizuala si functionala a magazinelor online sau chiar crea?ia acestora sunt câteva dintre serviciile oferite pe piata în mod curent.
Motto-ul companiei este “Turns complexity into simplicity” (Transformând complexitatea în simplitate), iar simbolul grafic, o pana de scris alaturi de o calimara de cerneala, descriu cel mai bine ramura de servicii care o definesc si pe care este specializata – desi este o agentie full service, Seles On-Line Project / Pro Digital Media îsi are competentele de baza în domeniul content marketing.
Acumulând o experienta de peste patru ani în realizarea de proiecte de marketing online, strategie si executie de campanii de comunicare, de-a lungul anilor, în portofoliul Seles On-Line Project s-au aflat clienti precum: Bonduelle Romania (cel mai mare producator mondial de legume congelate), Aplast (lider national în productia si comercializarea de ferestre si usi), Ambasador Events (companie de evenimente), FashionMix (distribuitor de îmbracaminte pe piata din America de Nord), AGI New York (magazin de bijuterii din Statele Unite), The Maths Tutor (provider de servicii de învatamânt la distanta pe piata din Australia).
Mixul de marketing
Optimizarea website-ului
În intervalul de timp alocat optimizarii site-ului, sugeram o multitudine de modificari cheie menite sa aduca rezultatele targetate. Efortul se concentreaza în jurul îmbunatatirii functionalitatii site-ului pentru utilizatori si motoarele de cautare, urmarindu-se ca în acelasi timp sa se conduca la cresterea rangului, traficului si a eficientei campaniilor CPC. Optimizarea interna a paginilor si alegerea strategica a cuvintelor cheie este realizata cu scopul de a aduce pe site vizitatori interesati de produsele/serviciile vândute de catre client. Procesul de optimizare a website-ului include:
Acumulând o experienta de peste patru ani în realizarea de proiecte de marketing online, strategie si executie de campanii de comunicare, de-a lungul anilor, în portofoliul Seles On-Line Project s-au aflat clienti precum: Bonduelle Romania (cel mai mare producator mondial de legume congelate), Aplast (lider national în productia si comercializarea de ferestre si usi), Ambasador Events (companie de evenimente), FashionMix (distribuitor de îmbracaminte pe piata din America de Nord), AGI New York (magazin de bijuterii din Statele Unite), The Maths Tutor (provider de servicii de învatamânt la distanta pe piata din Australia).
La mijlocul anului 2014, dupa ce timp de mai multi ani echipa tehnica si comerciala a Seles On-Line Project a aplicat diverse tehnici de comunicare online în parteneriat cu clientii sai, a sosit momentul pentru o noua etapa. Prin achizitia unui proiect cu notorietate pe piata de eCommerce din România, respectiv magazinul de jucarii ToysMall, Seles On-Line Project devenea mai mult decât o agentie de publicitate care ofera servicii magazinelor online – devenea la rândul sau un jucator pe piata de eCommerce din România. Acesta urma sa fie începutul unui nou drum si a unei noi serii de provocari.
Acumulând o experienta de peste patru ani în realizarea de proiecte de marketing online, strategie si executie de campanii de comunicare, de-a lungul anilor, în portofoliul Seles On-Line Project s-au aflat clienti precum: Bonduelle Romania (cel mai mare producator mondial de legume congelate), Aplast (lider national în productia si comercializarea de ferestre si usi), Ambasador Events (companie de evenimente), FashionMix (distribuitor de îmbracaminte pe piata din America de Nord), AGI New York (magazin de bijuterii din Statele Unite), The Maths Tutor (provider de servicii de învatamânt la distanta pe piata din Australia) si multi altii.
Cursuri avansate de marketing, Licenta in management
Content Marketing, SEO, Social Media Marketing, Video Marketing, Webdesign