Romana  /  English

Freelancers


Dima

Dima


Content Marketing, SEO, Social Media Marketing, Video Marketing, Webdesign


Operând sub brandul “Pro Digital Media”, organizatia si-a axat activitatile mai ales în zona de eCommerce a internetului, evoluând simultan cu aparitia de noi mijloace software si hardware. Astfel, optimizarea conversiei, optimizarea vizuala si functionala a magazinelor online sau chiar crea?ia acestora sunt câteva dintre serviciile oferite pe piata în mod curent.

Motto-ul companiei este “Turns complexity into simplicity” (Transformând complexitatea în simplitate), iar simbolul grafic, o pana de scris alaturi de o calimara de cerneala, descriu cel mai bine ramura de servicii care o definesc si pe care este specializata – desi este o agentie full service, Seles On-Line Project / Pro Digital Media îsi are competentele de baza în domeniul content marketing.

Acumulând o experienta de peste patru ani în realizarea de proiecte de marketing online, strategie si executie de campanii de comunicare, de-a lungul anilor, în portofoliul Seles On-Line Project s-au aflat clienti precum: Bonduelle Romania (cel mai mare producator mondial de legume congelate), Aplast (lider national în productia si comercializarea de ferestre si usi), Ambasador Events (companie de evenimente), FashionMix (distribuitor de îmbracaminte pe piata din America de Nord), AGI New York (magazin de bijuterii din Statele Unite), The Maths Tutor (provider de servicii de învatamânt la distanta pe piata din Australia).




Experience level: senior
Rate Euro/h: 20
Hours available per week: 30
Skills:

Mixul de marketing

Optimizarea website-ului

În intervalul de timp alocat optimizarii site-ului,  sugeram o multitudine de modificari cheie menite sa aduca rezultatele targetate. Efortul se concentreaza în jurul îmbunatatirii functionalitatii site-ului pentru utilizatori si motoarele de cautare, urmarindu-se ca în acelasi timp sa se conduca la cresterea rangului, traficului si a eficientei campaniilor CPC. Optimizarea interna a paginilor si alegerea strategica a cuvintelor cheie este realizata cu scopul de a aduce pe site vizitatori interesati de produsele/serviciile vândute de catre client. Procesul de optimizare a website-ului  include:

  • Strategie & Planning SEO – Înainte de derularea efectiva a campaniei de web marketing, echipa Pro Digital Media  dezvolta o întelegere aprofundata a proiectului: care anume sunt obiectivele în termeni de trafic, volum de comenzi si rata de conversie, în cazul magazinelor online. Planificarea si realizarea strategiei se realizeaza în deplina concordanta cu restul componentelor mixului de marketing;
  • Stabilirea obiectivului;
  • Evaluarea comparativa a concurentei;
  • Cercetarea cuvintelor cheie
  • Descoperirea cuvintelor cheie care au potentialul de a produce cel mai mare volum de trafic;
  • Identificarea cuvintelor cheie folosite de concurenta pentru a avea succes;
  • Identificarea cuvintelor cheie care au cea mai mare valoare în monitorizarea Google Adwords;
  • Gasirea acelor cuvinte cheie cu mare volum de trafic care nu sunt folosite deja de catre concurenta;
  • Cuvinte cheie recente bazate în primul rând pe noile trenduri, servicii si produse;
  • Cuvinte cheie cu rata mare de conversie, menite sa asigure rentabilitatea investitiei;
  • Analiza deficitelor;
  • Selectionarea frazelor cheie;
  • Contorizare si proces de îmbunatatire;
  • (Re)includerea site-ului în index-ul motoarelor de cautare si acoperirea completa a acestuia – Echipa tehnica "arata” motoarelor de cautare care pagini sunt cele mai vitale în campania de promovare online folosind instrumente precum Google si Yahoo! XML Sitemaps. Vor fi create si adaptate zonele necesare din interiorul sitemap-urilor pentru a se asigura faptul ca cele mai importante pagini sunt date de cele mai corecte proeminente. În plus, vor fi luate masuri active în rezolvarea problemelor si monitorizarea website-ului cu ajutorul consolei Google Webmaster Tools. Acest lucru permite identificarea si contorizarea precisa a numarului de linkuri externe spre site, identificrea acestora, detectarea link-urilor deteriorate si viteza de indexare a site-ului, asa cum acesti parametri sunt raportati de catre Google.
  • Prezenta site-ului – includerea în motoarele de cautare; ETC

 

Categories:
Data Entry Specialists
Data Science & Analytics
Design & Creative
IT & Networking
SEO Experts
Web Developers
Languages:
English - advanced
Italian - advanced
German - medium
Experience:

Acumulând o experienta de peste patru ani în realizarea de proiecte de marketing online, strategie si executie de campanii de comunicare, de-a lungul anilor, în portofoliul Seles On-Line Project s-au aflat clienti precum: Bonduelle Romania (cel mai mare producator mondial de legume congelate), Aplast (lider national în productia si comercializarea de ferestre si usi), Ambasador Events (companie de evenimente), FashionMix (distribuitor de îmbracaminte pe piata din America de Nord), AGI New York (magazin de bijuterii din Statele Unite), The Maths Tutor (provider de servicii de învatamânt la distanta pe piata din Australia).

La mijlocul anului 2014, dupa ce timp de mai multi ani echipa tehnica si comerciala a Seles On-Line Project a aplicat diverse tehnici de comunicare online în parteneriat cu clientii sai, a sosit momentul pentru o noua etapa. Prin achizitia unui proiect cu notorietate pe piata de eCommerce din România, respectiv magazinul de jucarii ToysMall, Seles On-Line Project devenea mai mult decât o agentie de publicitate care ofera servicii magazinelor online – devenea la rândul sau un jucator pe piata de eCommerce din România. Acesta urma sa fie începutul unui nou drum si a unei noi serii de provocari.

Portofolio:

Acumulând o experienta de peste patru ani în realizarea de proiecte de marketing online, strategie si executie de campanii de comunicare, de-a lungul anilor, în portofoliul Seles On-Line Project s-au aflat clienti precum: Bonduelle Romania (cel mai mare producator mondial de legume congelate), Aplast (lider national în productia si comercializarea de ferestre si usi), Ambasador Events (companie de evenimente), FashionMix (distribuitor de îmbracaminte pe piata din America de Nord), AGI New York (magazin de bijuterii din Statele Unite), The Maths Tutor (provider de servicii de învatamânt la distanta pe piata din Australia) si multi altii.

Education:

Cursuri avansate de marketing, Licenta in management

Certificates:

Content Marketing, SEO,  Social Media Marketing, Video Marketing, Webdesign